Personal Branding dag

Deze dag, gegeven door Kim Dinnissen, Marketing & Communicatie expert bij ROOTS Communicatie, staat volledig in het teken van personal branding en bestaat uit 4 sessies.

Na de workshop kun je antwoord geven op de volgende vragen: wat maakt jou uniek en hoe kun je je onderscheiden in de markt? Hoe kun je ervoor zorgen dat je de aandacht krijgt van jouw ideale klant en hoe kunnen je een relatie opbouwen? Hoe presenteer je jouw bedrijf op een aantrekkelijke manier? Hoe ziet jouw basis er nu uit en hoe ga je die gebruiken voor al je marketing- en communicatieactiviteiten?

Beschrijving

Personal Branding Dag

door Kim Dinnissen, Marketing & Communicatie expert bij ROOTS Communicatie

12 oktober 2018

9:30 uur – 17:00 uur

De Personal Branding dag bestaat uit de volgende 4 sessies:

Sessie 1 Jouw identiteit

Tijdens deze sessie ga je aan de slag met jouw identiteit. Wat maakt jou uniek en hoe kan jij je onderscheiden in de markt? Hiervoor gaan we kijken naar hoe je werkt en waarom je doet wat je doet. Het antwoord op deze vraag gaat een verschil maken naar hoe jij naar je bedrijf kijkt en wat jij voor jouw klanten kan betekenen.

Het resultaat van deze sessie:

· Meer focus doordat je weet waarom je doet wat je doet.

· Je hebt een uniek verhaal waarmee jij je onderscheidt in de markt.

· Je kan jouw bedrijf pitchen aan de hand van de Golden Circle van Simon Sinek.

Sessie 2 Jouw ideale klant

Tijdens deze sessie gaan we aan de slag met jouw ideale klant. Wie is hij of zij? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de aandacht krijg van mijn ideale klant en hoe kunnen we een relatie opbouwen? Als je weet wie jij bent en wie jouw ideale klant is dan trek je klanten aan waar je energie van krijgt. Jij biedt klanten hun droomoplossing aan.

Het resultaat van deze sessie:

· Je weet wie jouw ideale klant is en naar welke oplossing hij of zij op zoek is.

· Je spreekt de taal van jouw ideale klant.

· Je weet hoe je de aandacht van jouw ideale klant kan trekken.

Sessie 3 Branding

Tijdens deze sessie gaan we kijken naar de branding van jouw bedrijf. Hoe presenteer jij je bedrijf op een aantrekkelijke manier? Wat past bij jou en jouw ideale klant? Aan de hand van een moadboard gaan we werken aan de uitstraling van jouw bedrijf.

Het resultaat van deze sessie:

· Je weet wat de toegevoegde waarde is van een juiste branding.

· Je hebt een moodboard in handen wat richting geeft aan de uitstraling van jouw bedrijf. Een uitstraling die past bij jou en jouw ideale klant.

Sessie 4 Jouw verhaal + contenthandreikingen

Tijdens deze sessie vatten we de voorgaande sessies samen en gaan we aan de slag met jouw communicatie. Hoe ziet jouw basis er nu uit en hoe ga je die nu gebruiken voor al je marketing-­‐ en communicatieactiviteiten? Je leert hoe deze basis een bron is voor het aantrekken van jouw ideale klant en hoe je ervoor zorgt dat je een relatie kan opbouwen met jouw ideale klant.

Het resultaat van deze sessie:

· Een contentkalender waarmee jij je sterk in de markt gaat zetten.

· Je weet hoe jij de aandacht van jouw ideale klant kan krijgen en hoe je met hem of haar in gesprek kan komen.

· Je weet hoe jij jouw aanbod op een onweerstaanbare manier aan jouw ideale klant kan presenteren.

Datum
12/10/2018
Locatie
Incubator
Oranjeboomstraat 198
4812 EM Breda
Incubator
Oranjeboomstraat 198 ,
4812 EM Breda